Rezervace podnikové párty

Chcete rezervovat naše prostory za účelem podnikové párty, teambuildingu, apod.? Neváhejte využít náš rezervační systém a ještě dnes si zavluvte párty na Miládce.
Rezervovat


on line rezervace jsou aktuální u objednávek nad 24hodin.
Děkujeme za pochopení


Informace k rezervaci

Rezervace se přijímá buď osobně, elektronicky nebo telefonicky na tel.č. 465 529 477-9, maximálně 14 dní předem. Propadá 5 minut před začátkem rezervované doby.

Možnost platby bowlingu a restaurace platebními kartami:
EC/MC, MAES, AMEX, VISA, JCB, DC

 
Podnikové párty

Pro firmy

 

Jako každým rokem očekáváme v předvánočním období zvýšený zájem o bowling, a to jak ze strany jednotlivců, tak zejména malých i velkých společností i firem. Oblíbenou formou společného zakončení pracovního roku se stal firemní večírek s bowlingovým turnajem. Kapacita našeho klubu umožňuje uvítat u nás společnost až o 100 zúčastněných. Dobrý termín (listopadový a prosincový) pro vánoční večírek je ovšem nejlépe dojednat  co nejdříve. Pro obchodní společnosti, které v předvánoční době mají nejvíc práce a nejméně myšlenek na oslavné bilancování, nabízíme stejně atraktivní termíny v lednu a únoru. Rádi s Vámi projednáme nejenom skladbu občerstvení nebo přípravu turnaje, ale i zajištění zábavy a organizaci Vašeho večera.

Počátečním prvkem naší nabídky firmám je příprava a organizace podnikového večírku s bowlingovým turnajem a občerstvením. Tato forma je nejčastější v podzimních a zimních měsících, ale stále častější je zájem o podobné akce v období poskočení roku (leden, únor), před dovolenými (červen) nebo po nich (září).  Náš podíl na organizaci i program je velmi variabilní v závislosti na zájmu každěho. Někdy se jedná o akci spíše sportovního charakteru, často jsou zařazovány teambuildingové prvky, jindy je akce spojena s gastronomickým programem (např. ochutnávky vín)

Charakterem blízkým těmto akcím jsou i firemní prezentace. Společnosti často využívají naše prostory pro navazování nových kontaktů, představení nových výrobků a služeb novinářům, výroční zasedání či tiskové konference.   

Jsme velmi rádi, pokud občasná spolupráce začne mít opakovaný či pravidelný charakter a podnikový večírek se postupně mění na organizaci série sportovně společenských setkání nebo firemních lig. S ohledem na rozvojové, komerční i propagační zájmy firmy, časové i organizační možnosti účastníků, nakonec i rozpočtový limit, připravujeme vhodný turnajový model, herní předpis a propozice turnaje. Zabezpečujeme průběh a moderaci soutěže, výsledkový servis, vyhodnocení a případně i ceny pro nejlepší týmy či jednotlivce.

Jinou formou spolupráce s institucemi a firmami je zapojení naší herny do interních podnikových systémů a programů péče o lidské zdroje (benefiční programy).  Zaměstnancům těchto podniků jsou individuálně nebo kolektivně poskytovány permanentky na bowling, případně jednorázové poukázky, resp. vstupenky na společenské, sportovní nebo gastronomické akce pořádané přímo kubem, např. společenský večer pro ženy, Benefic pro Adopci na dálku. Radava akceptuje nebo je součástí řady podnikových systémů péče o pracující, např. Benefit+.


Nabídka pro rauty16.07.2010

Zde vám nabízíme výběr z našich rautů od 300,- korun na osobu.

Rautová nabídka od 300,-/os.


Bowling a marketing31.05.2010

Bowling v České republice v průběhu posledních let z velké části nahradil tradiční kuželky, které po desetiletí představovaly oblíbenou lidovou zábavu i sport, když využil podobnosti se zažitou a známou aktivitou a spojil technologický pokrok ve vývoji drah s vyspělým informačním servisem hry.

Spojení marketingu firem s oblastí zábavy, sportu a gastronomie je dnes již běžně přijímanou praxí a představuje významný nástroj v ovlivňování potenciálních zákazníků a partnerů. Využívá se zejména pro upevňování povědomí o značce, charakteru společnosti, a pro seznámení s firemními produkty, projekty a službami. Bowlingové centrum je vynikající prostor k neformálnímu vytváření a upevňování interpersonálních vztahů mezi spolupracovníky, klienty nebo obchodními partnery, stávajícími i novými.

Bez nadsázky lze označit bowlingové centrum za svého druhu médium vytvářející velmi vhodnou atmosféru pro vnímání doprovodných informací. Médium s obdobnými reklamními schopnostmi jako má televize, rozhlas, film, tisk atd. Vždyť kdo má možnost po dobu několika hodin intenzivně působit na vnímání potenciálních zákazníků v atmosféře příjemné zábavy a uvolnění. A to až 200 000 našich klientů ročně s možností velmi dobře definovat cílové skupiny.

Pro stávající partnery i nové zájemce jsme připravili program spolupráce v oblasti marketingu, který zahrnuje širokou škálu aktivit v oblasti firemních prezentací, podpory prodeje, reklamy. Věříme, že spolupráce výrobních a obchodních firem a institucí s našimi bowlingovými centry přináší oboustranné výhody a otevírá nové příležitosti podnikatelské prosperity stejně jako zaměstnanecké spokojenosti a loajality. Rádi Vás u nás uvítáme a představíme naše možnosti a aktivity.



 


Copyright Bowling RADAVA © 2010

TOPlist